Poveste cu buha violetă

Imagine source: Stephanie Allison

În ţara cu BUHA VIOLETĂ, acum 2 zile  tatălui meu îi trebuia un nou stimulator cardiac. Cel pe care i l-am cumpărat acum 10 ani expirase şi pulsul lui era tot mai slab. Aşa că m-am dus într-un renumit spital în întregime VIOLET de la Iaşi şi, după ce l-am plătit pe medic, l-am rugat să-l interneze pe tata şi să-i pună un alt stimulator… Medicul VIOLET mi-a spus CĂ NU ARE STIMULATOR. Ştim, i-am răspuns, tocmai de aceea tatăl meu a adunat bruma de la pensii şi a pus bani deoparte să-l cumpere. Doar VĂ ROG SĂ I-L IMPLANTAŢI, DOMNULE MEDIC ! Nu pot, zice ăla, că POLITICA SPITALULUI NOSTRU E SĂ NU IMPLANTĂM STIMULATOARE CUMPĂRATE DE CLIENŢI!!!!

Aşa că, vedeţi voi, am cerut referinţe LA UN ALT MEDIC, fără bani, doar cu un simplu telefon, l-am pus pe tata în maşină şi l-am dus LA O CLINICĂ PRIVATĂ DE CARDIOLOGIE DE LA BRAŞOV. Unde tata a şi fost operat.

Acum, ce se mai poate comenta??? Vă las pe voi şi mă semnez:

BUHA VIOLETĂ

4 răspunsuri la „Poveste cu buha violetă

  1. e foarte bine ca a scapat cu viata… bunica mea a murit din cauza unui infarct acum 6 zile… medicii si-au dat seama ce are dupa ce a murit…

Lasă un comentariu