Orbi de iubire (elevilor mei)

Năravul românilor… Dacă ar fi numai UNUL, ar trebui apreciat. Năravurile românilor sunt nemăsurat de multe, dar eu cred că INVIDIA , PRIVITUL ÎN CURTEA VECINULUI sunt cele mai stânjenitoare…

Am văzut puțini români, realmente bucuroși de succesele, de reușita semenilor lor. În general, am văzut: vecini privind de după perdele în portbagajul tău, când vii de la cumpărături, rude ițite după gard, comentând de rău succesele copiilor fraților/prietenilor lor, părinții unor buni prieteni aruncând cu nămol în numele copiilor prietenilor lor, frați urându-și frații, colegi urându-și colegii, copii urânduși colegii mai bine situați financiar, toată lumea urând pe toată lumea. Buba asta va pocni cândva și ne vom trezi, într-o zi că ne scoatem ochii cu ghearele.

O societate plină de ură, uite-așa, de-al naibii, e o societate pierdută. Nimic nu se poate construi pe ură, pe invidie, pe ”ba pe-a mă-ti”!

Aici (mai e nevoie să spun?), ura a devenit o …virtute! Cum , nu ești la curent cu ce se întâmplă? Cum,  nu ai vomat pe forum, la gazete? Cum, nu știi DRAGĂ, ce teribil e???

De multe ori mă trezesc salutată de oameni pe care nu-i cunosc… EI MA CUNOSC PE MINE și asta îmi dă un sentiment de neliniște. De unde mă cunosc? Cum de au ATÂT , enorm de mult  TIMP, SĂ SE INTERESEZE DE MINE, când eu însămi nu am timp să mă gândesc la mine???Până și posesoarea celor doi ciobănești mioritici, pe lângă gardul căreia îmi plimb câinele mă cunoaște… DE UNDE??? Cum???

Câte clipe are viața noastră, de suntem așa de galantoni să o dedicăm bârfei altora? Ce am putea să facem, dacă nu ne-am ”interesa” de alții??

Am CITI…AM VEDEA FILME ADEVĂRATE… AM ASCULTA MUZICĂ…AM VISA…NE-AM PLIMBA…AM CUTREIERA CU MINTEA LUMEA…AM VISA…AM ASCULTA MUZICĂ ȘI AM FI MAI BUNI…AM DORMI LINIȘTIȚI… AM CREȘTE COPII FĂRĂ NERVI ȘI FĂRĂ SĂ-I SUPUNEM TUTUROR BÂRFELOR POSIBILE… AM VISA… AM ZBURA POATE… AM FI MAI BUNI… AM ASCULTA MUZICĂ…MUZICA ARIPILOR CRESCUTE PESTE NOAPTE ȘI NU CEA A  ARIPILOR TĂIATE …am zbura…am zbura… am lăsa în urmă tone de ură, de forumuri, de isterii, de violență.

Am orbi de iubire!

(Foto de la Marea Neagră: Andra Agachi)

Un răspuns la „Orbi de iubire (elevilor mei)

Lasă un comentariu