Lapi și politica

Ca și Natașa lui Vania, Lapi se uită foarte des la Tv, și e mare pasionat de politică. Eu i-am spus că asta, pasiunea lui adică, nu e pentru vârsta lui, dar el nu și nu!!!! Iată-l într-un moment de mare tensiune, când la comisii se dezbate veșnica problemă a învățământului românesc!

Comment??

15 răspunsuri la „Lapi și politica

  1. Cu ”mogulii” va sa zica! Pai, e degeaba, ca-s niste moguli de hartie! Daca erau adevarati, atunci Natasa ar fi avut la ce se uita acum!!!!

  2. La multi ani Elena!
    Când sotul meu va ramâne acasa- în pensie – am hotarât ca vom avea un labrador! [5 ani 😦 ]Asupra culorii nu am cazut de acord înca…eu vreau maro, el vrea negru. Dar al tau, cafea cu lapte e absolut grozav!

  3. Lapi va multumeste!
    Labradorii sunt tare dinamici si puternici. Noi am avut un brac german si nu e chiar foarte greu… dar, daca inca nu ati avut un caine, sa stiti ca labradorul cere multa perseverenta, timp, rabdare, efort…
    Pana la urma e fain…mori dupa el…

  4. Pingback: Taxe (pe) vicii şi virtuţi! (6.01.10) « Dumitru Agachi’s Weblog·

  5. Cred că este inteligent şi drăgăstos. Totuşi, îi fac bine ştirile despre criză? 🙂

  6. Diana, pe Lapi nu l-au prostit cu criza!!!!
    Missouri Kitty, TOCMAI PENTRU CA E CAINE, E DRAGUTZ!!!

  7. Pingback: Lapi e în spatele marilor trusturi de presă care ameninţă siguranţa naţională! « Elenaagachi’s Weblog·

Lasă un răspuns

