Gura lumii cea spurcată

Am primit un comentariu atât de grețos, încât, din respect pentru cititorii care adastă pe acest blog, nu pot să-l aprob. Comentatoarea, cu pseudonimul ”Roxana”, se umple de spume la gură, amendând dragostea mea pentru câini.

Pai uite, tocmai de aceea iubesc câinii: sunt deasupra unora ca tine, ”Roxana”, ei nu stau cu coatele pe gard, cum faci tu, nu bârfesc în fiecare minut al vieții lor, ca tine, nu-și arată prostia pe blogurile altora, unde nu i-a invitat nimeni, așa cum faci tu si, mai ales, câinii pot ceea ce tu și multe alte frustrate ca tine nu o să puteți niciodată: câinii știu  să iubească!!

Dacă ai răsfoi paginile acestui blog, ai vedea că ajut și ”suflete chinuite” și tare aș dori să enumeri în gând, pentru conștiința ta, tu câte suflete chinuite ai ajutat? Și, pentru că mintea ta bolnavă nu are egal, am să-ți fac pe plac și am să decupez o frază din comentariul tău, așa, ca să înțeleagă toată lumea ce a trebuit eu să citesc pe blogul meu. Tu spui, într-o logică absolut aiuritoare, demnă de un scăpat de la casa de sănătate: ”dati oase la caini? Oase de care? Oase de porc sau de pui? De ce nu am da porcului oase de caine, are si el suflet de ce sa moara ca tu si cainele tau sa aveti ce manca, pretindeti ca aveti inima, ca mancati carne ca religia va permite, dar etica? Va permite? Rusine sa va fie! ”
Dacă grija pentru ce mâncare dau eu la câine nu te lasă să dormi, vezi că există în comerț un medicament numit Xanax!
Să auzim de bine, poate-ți îndrepți mânia proletară spre gazetele on line, acolo nu moderează nimeni comentariile și de asta e o năclăială generală, pe măsura abisalei gândiri a unei brave fiice din popor!

8 răspunsuri la „Gura lumii cea spurcată

  1. vin mereu si va citesc- imi place ce faceti,imi plac articolele postate–nu mi-am facut curaj sa comentez pana acum ….numele meu este Roxana, dar eu nu-mi permit sa comentez si inca intr-un fel gretos….daca ip -ul este acesta 213.233.103.183 sau 193.9.13.136, atunci as vrea sa stiti ca nebuna sau nebunul asta colinda pe toate blogurile si lasa comentarii scabroase….la mine intra direct in spam

    imi pare rau ca primul meu comentariu pe acest blog este acesta,dar n-as vrea sa ma suspectati nicicum…am doar admiratie si respect pentru dumneavoastra…

    duminica placuta !

  2. Elena, nu pune la suflet.
    Când mă lovesc de aşa ceva, îmi spun că oamenii care nu pot iubi animalele sunt nişte nefericiţi. Ei au mai puţine motive de bucurie decât noi, mai puţini prieteni, mai puţină mângâiere.
    Şi cu siguranţă această Roxana nu a citit „Cartea de la San Michele”. 🙂

  3. Draga Rokssana, nu te-am suspectat nicio secunda!
    Femeia aceea cu lipsa de hormoni are o adresa de mail, dar imi e perfect egal daca e reala sau nu! Mi s-a parut doar patologic seminificativa, de aceea am si ripostat.

    Diana, nu pun la inima, stai linistita!
    Oamenii care nu pot iubi animalele au avut o copilarie nefericita, in care parintii nu le-au luat macar un pestisor., un hamster acolo ceva… Ii cunosc bine. Ori…sunt de-a dreptul …pensionari frustrati. Dar nu cred ca e cazul aici.

  4. «Il faut choisir nos guerres». Nu te poti bate cu prostul, e inutil, nu ai pur si simplu cu cine. Nu vor pricepe niciodata, ignora-i!

  5. Stiu bine ce vrei sa spui, m-am tot batut si eu cu ea pina la epuizare, mi s-a spus deja ca voi muri tinara daca mai continui asa…

  6. Roxana daca o sa citesti ce scriu, vreau sa stii ca ai logica prostiei sfidatoare.
    Si Iisus a mancat peste, si cu toate astea, el este de aproape 2012 ani cunoscut ca cea mai pacifista, curata si buna fiinta, a stiut ce era de facut cand a mancat din carnea unei fapturi.
    Cum poti sa spui ca mai bine dai porcilor oase de caini?
    Pur si simplu unele creaturi au fost facute sa fie date spre sacrificiu. Gaina, porcul, pestele samd is sabloane ale sacrificiilor in scopul mancarii. Aceste creaturi se numesc Soul Null (suflet gol, adica il au dar e gol). Daca ai fost in stare sa gandesti asa, sincer nu stiu cine ar fi mai predispus taierii intre tine si un caine sau chiar o gaina.
    Hai sa trecem pe principiul canibalismului ca-i tot una, fiecare mananca ce prinde. Stii, s-a scumpit pedigree… N-ai vrea sa te sacrifici pentru cainele meu?
    Iar D-na profesoara, tot respectul pt. dvs. si multa sanatate! Nu va incarcati negativ pentru un omuletz inca nesensibilizat de nimic in viata, un frustrat. Daca nu se va trezi ea, o va trezi altcineva.

  7. Draga ”Roxana”, sau ”Anabela” , evident ca nu pot da drumul noii serii de comentarii, dar am sa le trimit spre material de studiu, unui medic psihiatru! Te asigur ca-l vor ajuta mult!

Lasă un răspuns

