Sinaia forever

Am revăzut, în scurta vacanță ce ne-a fost dată, Andrei și mie, SINAIA! Sinaia NOASTRĂ de suflet, de tinerețe, SINAIA FOREVER!

Sinaia e un mit, o ILUZIE. Atunci când ești golit de ale tale, când toate speranțele se duc, rămâne, undeva, în suflet, un spațiu-matrice. Pentru mine acest spațiu e Sinaia: spațiu de boală, de vindecare, de miracol…

POVESTE DESPRE FEMEIA CU TRANDAFIRI

A fost o femeie, era, sărmana, cam dusă, și a venit la Sinaia să se trateze. O priveam emoționată, întâmplarea a făcut să fiu acolo, când ea a intrat… a spus: SINAIA M-A VINDECAT!!! Am surâs superior, e nebună,cum să te vindece Sinaia? De ce anume te poate vindeca Sinaia?
… au trecut anii…de câte ori mă aflam la Sinaia, mă gândeam la ea, la Femeia cu Trandafiri…cum intrase, bezmetică, avea în mâini un ENORM buchet de trandafiri roșii… Nu mai văzusem atât de mulți, erau anii grei ai comunismului… Ea a spus: îi mulțumesc lui Dumnezeu: aici, la Sinaia, m-am vindecat!
Apoi, în timp, AM ÎNȚELES: FRUMOSUL POATE SĂ VINDECE!

Femeia cu trandafiri mi-a spus: mă duc să-i duc la Mănăstire… e o exaltată, am gândit, o nevrotică… Apoi m-am dus să ascult slujba și am ascultat clopotele…AVEA DREPTATE!

SINAIA VINDECĂ PRIN FRUMOS, prin REGALITATE!



…precum, odinioară, Jar, Lapi a ÎNȚELES și el!!!

Foto: Andra Agachi

8 răspunsuri la „Sinaia forever

  1. Pingback: “Un cer de stele dedesubt | Gabriela Savitsky·

  2. Da.. Sinaia intradevar un oras superb:-? Am ramas profund impresionata atunci cand v`am vizualizat fotografiile, sunt superbe!:-*Cat despre oras pot spune ca e practic o „iesire” din vacarmul in care tram zi de zi.. Iar Pelesu e de asemenea ceva deosebit..

  3. Sinaia, orasul meu de suflet… este orasul unde revin mereu si mereu cu mare drag drag. Este orasul unde imi reincarc beteriile cu energie pozitiva pentru un nou an. Abia astept sa respir din nou aerul curat si sa cutreier din nou potecile catre Castelul Peles, Cumpatu, Cota 1400… sa ma intind pe iarba moale de la Cota 2000 si sa admir cerul senin la inceput de toamna… Sinaia, revin!!! Peste doua saptamani voi fi la tine!

Lasă un răspuns

