Copacilor!

”Copacilor!
Ați fost săgeți
din azur căzătoare?
Ce războinici cumpliți vă zvârliră?
Stelele oare?

Muzica voastră din inima păsărilor vine,
din ochii lui Dumnezeu,
din desăvârșita iubire.
Copacilor!
Rădăcinile voastre aspre, cum sînt,
vor cunoaște inima mea în pământ?”
(Federico Garcia Lorca, Copaci)

Copac strâmb la Humor, în lunca Moldovei; foto: D. Agachi

Un răspuns la „Copacilor!

  1. E superba poezia! E un poet care ii place mult lui Mihai, si prin el l-am descoperit si eu. L-am citit in franceza, aici nu am gasit traduceri in romaneste, evident. Citind acum poezia postata de tine, am totusi impresia ca traducerea romaneasca este mai fidela spiritului poeziei decit cea franceza. Multam pentru postare! Fericiti cei care pot evada intru poezie! Te sarut,

Lasă un răspuns

