”A la roumaine”



Am vrut să stau departe, aici, pe blog, de subiectul: MASACRUL DE LA PADOCURILE din Botoșani. M-am exprimat destul pe Facebook și mi-e jenă să aduc aici numai umbre și coșmaruri.

DAR COȘMAR SE NUMEȘTE VIAȚA PE CARE O DUCEM ACUM! AICI!

Scenariul, atât cât mă duce mintea pe mine, e tare simplu: câinii din BT trebuie capturați, să nu mai umble lelea pe străzi. Aici suntem de acord. Dar unde să-i ducem? Păi la padoc. Dar padocul e plin… păi, hai să inventăm noi o boală gravă, să-i măcelărim, apoi ”dezinfectăm” și-i punem pe nou veniți! Dar dacă ne sar în cap ăștia de la Protecția  Animalelor? Păi, ne acoperim de hârtii, aia facem. S-a mai bifat o realizare, toți cei implicați au câștigat și un bănuț cinstit!!

Succes ”a la roumaine”!

Culmea e că numeroși oameni din Botoșani aplaudă gestul!!  Adică nu e culmea, e absolut firesc… În fine, vom avea botoșăneni fericiți! Multele lor probleme, din care asta era cea mai importantă, se vor rezolva!

Mulțumită e și autoritatea publică: a găsit o soluție eficientă și cât se poate de ieftină.

A la roumaine… a la roumaine…

5 răspunsuri la „”A la roumaine”

  1. Pingback: Melomanii « Ioan Usca·

  2. Pingback: Florar | Gabriela Savitsky·

  3. nu stiu ce s-a intamplat la Botosani. De fapt, eu aveam sechele din Bucuresti, cu cainii agresivi.
    Socul meu a fost cand am plecat din Ro, ca pe aici nu sunt probleme cu cainii. Si de fapt, regula e simpla: se strang cainii de pe strazi, daca in 2 sapt/1 luna nu ii adopta/revendica nimeni – kaput. Supriza a fost pt mine cand in unele state din SUA, e numai de 1 sapt.

Lasă un răspuns

