Îmblânzitorul de câini?

Îmblânzitorul de câini este, de fapt, îmblânzitorul de oameni!!! Nu câinii au vreo problemă, ci oamenii, şi ASTA ştiu toţi cei care au un animăluţ în preajmă!
În timp, cu Jar, 12 ani , şi , acum, cu Lapi, am observat mereu OAMENII… de pildă, am, jos, la o „alimentara”, o femeie care îl adoră pe Lapi… L-ar putea, desigur, adora şi alţii…câinii SIMT omul!
Omul, în schimb, nu mai simte nimic…sau, ma rog, nimic altceva decât frică! Câinilor nu le place frica, asta e clar. Şi atunci, atacă sau se ascund. Doamne, e aşa de simplu… Dar cum să-i explici unei mămăi care, la vederea unui cîine INOFENSIV îi spune copilului ei : „Vezi, că te papă câinele!”
Aşa e viaţa asta făcută… unii se tem DEGEABA! Alţii, în schimb, nu se tem de nimic şi de aceea reuşesc… cum reuşesc şi ei…pe bucăţi…
Aici, Lapi urmărind emisiunea lui Cezar Millan! Vă asigur că NU E TRUCAJ! Ca şi mine, Lapi urmăreşte emisiunea ASTA!

11 răspunsuri la „Îmblânzitorul de câini?

  1. Stii ca individul e destul de controversat? Sint multi veterinari care nu sint de acord cu metodele lui.

  2. Stef, e normal! veterinarii au metoda eutanasierii! Pe asta o stiu foarte bine!
    Cezar Millan e un excelent psiholog… un autodidact foarte talentat! Si se pricepe si la oameni…sau la oameni, in relatia lor cu animalutul… rareori mi s-a intamplat sa-mi placa atat o emisiune de televiziune!

  3. …e vorba, fireste, de ”Cezar si cainii”, din fiecare seara, la ora 19, pe National Geografic…se dau vineri seara in reluare, de la 19 la 23, toate emisiunile din saptamana respectiva…

  4. Fotografiile arata concentrarea maxima a lui Lapi! Surprinzator, intelege ceea ce vede fara a vrea sa participe, isi intelege rolul de spectator! Asta e cu totul interesant!

  5. Da stiu, am vazut si eu citeva emisiuni…Iti respect gusturile, inteleg ca-ti place emisiunea cu pricina, dar gasesc ca e exagerat spus ca toti au „metoda eutanasierii”. Avem si noi un motanel de vreo luna si am fost cu el la veterinar, ii gasesc destul de corecti si preocupati de binele animalului. In fine, era doar o constatare, cum ca exista si alte pareri in privinta individului(de altfel destul de serioase si bine documentate), nu un atac la adresa lui. E bine uneori sa cunosti ambele fetze ale medaliei. Scuze daca te-am ofensat cu ceva.

  6. Nu m-ai ofensat deloc, Stef!
    Veterinarii sunt ok, doar ca, la cainii cu probleme grave de comportament se prefera uciderea, prea putini isi mai bat capul cu reabilitarea lor, cel putin aici, la noi, unde chiar nimeni nu-si bate capul cu nimic…
    In fine, nu vreau sa se creada ca fac un cult pt Lapi, doar mai postez si eu ceva usor, ca de chestii grele nu am timp… Cu drag!

  7. Cezar e un fenomen. De câte ori am voie 🙂 mă uit la emisiunea cu pricina.
    Tatra s-ar uita şi ea, dar are de păzit casa şi doarme afară pe prag.
    Lapi este total absorbit, se vede că-i place şi-l interesează.

Lasă un răspuns

