Răspund unei doamne care suferă de paranoia propriei personalități

(imagine source)

Ceaușismul a educat covârșitor de multe persoane în CULTUL PERSONALITĂȚII.

După ce le-a șters tot ce mai aveau în cap, le-a sădit ideea că sunt importante, că sunt valoroase, că trebuie, musai, să fie mereu pe vreo scenă, deși nu aveau, niciodată, nimic de spus.

O asemenea doamnă, ”autoare a nșpe cărți de poezie, proză, eseu, cercetare literară, literatură pentru copii, … majoritatea distinse cu premii – și a mii de articole, în calitate de jurnalist profesionist și de colaboratoare a numeroase publicații din țară și de peste hotare…Membră a Uniunii Scriitorilor din România și a Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România, prezentă în peste nșpe de antologii și volume colective, cuprinsă în dicționare și istorii literare din țară și străinătate… (mă opresc aici, mi se taie respirația, am citat din CV ul de pe wikipedia!)” si-a luat o identitate falsă, ca să-mi pună un comment marca FORUM nerușinat, pentru că e supărată pe mine, că am postat o apreciere de câteva rânduri aici, pe blogul meu, despre domnia sa!

Răspunsul meu e acesta: scumpă doamnă, ați construit, treaptă cu treaptă un piedestal pe care v-ați urcat singură și acum trebuie să suportați această vizibilitate. Generația mea a crescut in SILA DE SUPERLATIVE ABSOLUTE, am avut atât de mult acces la nonvaloare, ca și astăzi, de altfel, încât nu mai suntem deloc disponibili pentru a credita lucruri care nu există! Așa că, liniștiți-vă, nu am să mai scriu nimic de rău despre dvs., la urma urmei, ce contează ce scrie o profă umilă pe blogul ei, o entitate fără înregimentare la Uniunea Scriitorilor, fără nicio carte publicată???

Vedeți, vă creați gânduri negre degeaba!

PS Mi-ați transmis ca ar trebui sa fiu INTERZISĂ !!! E nostim! Vă dați seama cum gândește un ceaușist adevărat???

4 răspunsuri la „Răspund unei doamne care suferă de paranoia propriei personalități

  1. :))) hai, că m-ai făcut curioasă şi am citit „PAGINI ALESE DIN OPERĂ ŞI DIN EXEGEZĂ DESPRE AUTOR” pe blogul dumneaei. Să fim serioşi! Femeia trăieşte într-o lume a ei din care n-ar trebui să iasă.

  2. Beausergent, te prinzi suspect de repede pt un ardelean!!! 🙂
    Nici eu nu am fost chiar … subtila, adica, sa nu las indicii…:)
    Eu consider ca 80 % din membrii Uniunii Scriitorilor (comunisti) Romani sunt facuti, nu nascuti!

  3. Eu nu m-am prins :). Daca te rog frumos poti sa-mi trimiti un mail cu numele ei? M-ai facut curioasa.

    Petrecere placuta a clipelor pe meleaguri belgiene …

Lasă un răspuns

