Grevă în învățământ, ziua a 8 a!


Sunt subiecte și subiecte pentru presa din România. Războiul e un subiect! De acord! Nenorocirile din Japonia sunt un subiect greu de tot! dar…columbenii??? dar… femeile pedeliste??? De ce greva de 8 zile a unor profesori care nu și-au primit salariile nu e un subiect? Și de ce poate singurul caz din actualitate, în care legea a fost restabilită, prin hotărâre judecătorească, generează atât dezinteres? Pentru că aici, la noi, a fi în afara legii e regula! Dacă ești LEGAL, e de rău! Ce subiect de presă mai vreau și eu acum?
Și mâine e grevă la Botoșani și Suceava!

2 răspunsuri la „Grevă în învățământ, ziua a 8 a!

  1. pe cuvânt că eu nici nu ştiu dacă s-a încheiat sau nu greva. s-a încheiat? se ştie cine e de vină pentru neprimirea salariilor.

    aici, la mine, nesiguranţa planează mai mult asupra salariilor pe care le-am încasat deja… deocamdată dăm înapoi 400 de lei pe lună din veniturile salariale încasate în ultimii cinci ani şi nu ştim niciodată dacă nu mai găsesc ei ceva sume pe care le-am primit şi acum să ni le ceară înapoi…

    se lăuda şeful fiscului că urmăreşte cine şi cum cheltuie, ca să-i prindă pe cei ce trăiesc peste venitul salarial. păi eu dacă-mi plătesc factura de gaz deja sunt suspect. 🙂

Lasă un răspuns

