Păcat că nu i-am picat!!!

Politicienii (cel puțin aici!), odată cocoțați pe ramurile Puterii, nu mai au nimic sfânt… abia dacă mai au mamă și tată, nevastă, copii. End! Abia… Unii nu-și mai recunosc nici rudele de gr. I !!! Frumoși sunt românii! Evident, foști colegi de liceu sau foști elevi ai mei au ajuns mari „politicieni”. Dacă aș avea măcar un singur motiv de mândrie, l-aș numi aici. Dar nu am.
Astăzi am mărșăluit într-un șir al Tristeții, ca în pușcării… Profesori din liceele de prestigiu din oraș și din câteva școli am mărșăluit în fața Prefecturii (fostul sediu al PCR!!!)pentru … dreptul la a lua salariul de nimic pe care îl avem, salariul groazei.

Filmulețul pe care l-am făcut descrie o lehamite disperată, paradox pe care doar românii îl pricep.


Alte foto și detalii, în postarea mea de pe blog liceu: AICI!

8 răspunsuri la „Păcat că nu i-am picat!!!

  1. Nu le pasă de noi, Elena. Îşi vor duce „misiunea” până la capăt, călcând pe cadavre.

  2. Da, e misiunea cinică de a face ca aceia care mai au un dram de demnitate, de nebunie și voință de libertate să plece! Asta vor: să rămînă cu inactivii politici, cu dependenții de ”sistem”, cu legații în plasa de interese, cu manipulabilii… într-o țară simpatică, în care politicienii să nu mai fie…. bătuți la cap!

  3. Din filmulet nu se prea intelege cine si ce revendica! Ori pentru ca cineva sa fie auzit, trebuie sa STRIGE! Nu cred ca tristetea voastra ii va atinge. Sinteti prea delicati, prea fini! Trebuie scuturati!

  4. Stef, nu ne dau salariile, noua si celor din Suceava, ca sa ne PEDEPSEASCA pentru ca ne-am castigat in instanta niste drepturi!
    Nu era miting autorizat, nu am avut cum sa huiduim si nici nu ne sta in fire…

  5. Nu ziceam de huiduit, ci de gasit ceva care sa-i faca sa reactioneze. Ceva care sa-i loveasca acolo unde ii doare mai tare, DACA ii mai doare…Va inteleg lehamitea, vroiam doar sa spun ca lor nu le pasa de dignitatea vostra, e un limbaj pe care ei nu il inteleg. Va doresc mult curaj!

Lasă un răspuns

