Lapi e tare mândru

1. Lapi are motive de mândrie! Azi, în timp ce ne făceam plimbarea de dimineață, o doamnă foarte bine, cum se spune, ne-a oprit să se joace ca un copil cu Lapi. Asta, spre disperarea bătrânului de la 1, din blocul din fața Poștei, care, de câte ori ne vede (și ne așteaptă și ne vede!!!), ne strigă de la balcon: „Ia-ți, fimei, javra de aici, să nu o mai văd pe trotuarul meu!! „Că trotuarul i l-a lăsat taica-su moștenire, ăsta nu mai e niciun secret. Dar de ce bagă imediat capul pe geam și închide, după ce-și face cunoscută omenia? Poate că și Lapi are drept la replică, nu?

7 răspunsuri la „Lapi e tare mândru

  1. Bietul mos, iti dai seama ca poate traieste doar pentru replica asta? Il face sa se simta in viata, tinar, plin de putere, un revoltat, ce mai! Trebuie sa-si verse si el frustrarile pe cineva, nu? Ideal, pe cineva care NU POATE sa replice. Lapi ar trebui sa fie mindru: datorita lui, un biet mos si-a regasit pofta de viata. Lapi si-a asigurat un loc in Paradis. Cit despre mosul cu pricina, ma indoiesc…Dar…doar Dumnezeu stie!

  2. CT, multumim!
    Stef, de acord cu tine! Ba, mai mult: eu cred ca e singura distractie a mosului. Ce pustie tre sa fie ziua daca nu a injurat pe cineva!

  3. Asta-i fratele mosului din blocul in care stateam eu, mai acu’ cativa ani!
    Il enerva atat de tare ca adunam rahatii Bismarckului meu, incat arunca cu pungi cu apa!
    Cred ca i se parea o perversitate suprema gestul meu, o injosire a statutului uman, o degradare a speciei …
    Imi repetam mereu ca e probabil senil, ca n-are rost sa-mi pun mintea cu el, pana-ntr-o zi, cand cu un gest larg a deschis geamul si mi-a strigat dispretuitor: „auzi cucoana, da’ tu n-ai barbat?” (Caci – nu-i asa? – numai o smintita fara barbat se poate pierde in frivolitati degradante cum ar fi plimabatul unui animal si curatatul dupa el)
    A fost ultima lui iesire la scena, intrucat ceea ce i-au auzit urechile lui, si cu un drum si altor vecine „de bine” a fost mult prea transant si traumatizant.
    Iar am uitat de mine.Da’ cand e vorba blanosii nostri dragi, de iubitorii, si mai ales uratorii lor, mi se cam intuneca uzul ratiunii 😀

  4. Laura, atatia ani de lipsa de civilitate si de comunism… aproape ca nu mai suntem normali!

Lasă un răspuns

