1 martie gol

Treptat, se duc toate. Te trezesti, într-o zi și doar observi ca nimic nu mai este cum era. Timpul a trecut cu dinții înfipți în carnea ta, lumea și-a mutat axa. Eu, cel puțin, nu am să ma mai bucur niciodată de 1 martie. Nu-mi aduceți flori, nu vreu mărțișoare. Lăsați-mă așa cum sunt… Nu vreu să tulbur pe nimeni, nu vreau să fiu tulburată. Mulțumesc.


7 răspunsuri la „1 martie gol

  1. Dragos, nu ai cum sa pricepi, asa ca sa tacem …Viatza unui om nu e facuta numai din ganduri vesele. Tocmai de asta e asa de interesanta.
    Acum, fara legatura cu postarea mea: azi, pe strada, o babutza tremura de frig, incercand sa vanda 3 buchetzele de ghiocei.Peste cizmele de cauciuc isi pusese niste sosete, sa nu alunece. Era extrem de imputzinata, de uscata. Tremura si buzele ii erau vinete de frig si mainile, intzepenite pe cele 3 buchetzele de ghiocei. Pentru ea, 1 martie e, poate, o sansa de vinde cativa ghiocei si de a cumpara o paine. Unii sunt dotati sa vada numai aspectele stralucitoare ale vietzii. Ochiul meu e format pe celelalte. Tocmai de aceea e bine ca suntem atat de diferiti… Privesc pe masa cele 3 buchetzele de ghiocei.Iarna asta nu se mai termina…

  2. Pingback: Incertitudine « Dumitru Agachi’s Weblog·

  3. El e Jar, nu-i aşa?

    Îţi mulţumesc, mi-ai dăruit şi mie cele trei bucheţele de ghiocei.

Lasă un răspuns

