Zilele liceului Laurian

Primul lucru pe care l-am avut în mine azi, cînd mă îndreptam spre liceu a fost… CEAŢA! Sigur, aşa s-a întâmplat, să fie ceaţă azi, în prima din Zilele liceului… Dar eu cred că e ceva tâlc şi că ceaţa e una definitorie pentru dezastrul moral, finaciar, senzorial, emoţional în care ne aflăm cu toţii, de ceva vreme incoace… Picura, tăcut din ceaţă şi obiectivul camerei foto se umezea şi eu nu puteam să opresc asta… aşa că am lăsat Ceaţa să-şi facă treaba şi m-am plimbat prin livada liceului, ignorând umezeala de afară, mulţumind, în gând, colegelor mele care au făcut posiblă imaginea: Ionela Iacob, Mirela Soprovici, Mihaela Prăjinariu, Maria Matei; mulţumind, de fapt, copiilor noştri care încă mai cred în poveşti şi în fantome… ŞI BINE FAC!

Notă: varianta diurna a Livezii, AICI!

14 răspunsuri la „Zilele liceului Laurian

  1. Pingback: Deratizare | Ioan Usca·

  2. Pingback: Zilele liceului Laurian (luni, 25 oct. 2010) « Atlaurian's Blog·

  3. Pingback: Cârlanii | Gabriela Savitsky·

  4. Foarte interesant. Ideea e de promovat, aceste siluete sunt un fel de iele. Mi-ar plăcea să văd prin toate curţile şcolilor aşa ceva…

  5. Pingback: Nevroză – prin tunelul oranj « Dumitru Agachi’s Weblog·

  6. „Ooo…Ce ceata! Ce ceata deasa ..
    Cum sa gasim, drumul catre casa..?”

    O zi pe an, dovleacul prost, isi afla lumina de dinauntru… O zi, pentru un an…

  7. imi amintesc deja cu placere de putinul timp petrecut impreuna la revederea liceului, atat de multe lucruri s-au schimbat in bine!

Lasă un răspuns

