Silk

E clar că moda nu e preocuparea mea în niciun fel… Blugii pe care-i port mereu îi exasperează pe colegi… Asta nu însemnă că moda, ca ARTĂ şi nu ca maimuţăreală ieftină (de genul, azi se poartă roz, hai cu toţi, la roz!!!) nu mă preocupă. Îmi place să văd mătăsuri, costume tradiţionale, invenţii… Pentru că starea mea de azi e una bună, mă gândesc la mătase… găsesc chiar şi câteva modele…

Image source:AICI
„Silk” un film rafinat ce merită văzut!


Andrei, Ştefanei, Ioanei si lui Mary, lui eXergy, Gabrielei

4 răspunsuri la „Silk

  1. Pingback: Doi sculptori « Dumitru Agachi’s Weblog·

Lasă un răspuns

