România de azi: sărac, rupt în fund …profesor(?)

Umblam azi prin piaţă şi mă enervam că puţinii bani pe care părinţii îi au trebuie daţi pe „flori la profesori”!

Imagine source: AICI
Dacă m-ar întreba cineva (noroc că nu mă întrebă!!!)cu ce sentiment încep un nou an de muncă, ei bine, i-aş răspunde: CU UN SENTIMET LUGUBRU!!!!
Nu am nevoie de flori fanate, nu vreau, de fapt, nimic!
Vreau să se termine naibii guvernarea asta, cea viitoare, secolul asta, ţara asta…să se termine, să revenim la starea de amoebă, la starea aceea paradisiacă şi frumoasă, în care totul e posibil!

…NU AM NEVOIE DE FLORILE NIMĂNUI, fanatele flori, de „atenţiille” părinţilor! Nu am nevoie, helas, de nimic! ASTA e starea pe care o am, la fiecare început de an şcoar, ÎN ROMÂNIA!

6 răspunsuri la „România de azi: sărac, rupt în fund …profesor(?)

  1. Elena, eu am renunţat la învăţământ şi mă bucur.
    Guvernarea asta m-a făcut să mă simt penibil ca profesoară.
    Dumnezeu să le dea putere celor care au rămas la catedră!

  2. Diana, meseria asta probabil ca va figura pe o lista negra, de nu e deja acolo… Se pare ca toti repetntii care ajung la conducere au aceasta belea, sa ne umileasca…
    E pacat, sunt inca oameni buni in sistem, tot mai putini… dar sunt si complet nepregatiti… Evident, ma simt si eu aiurea, dar mi-e drag Laurianul si inca nu am alternativa… Mai astept un pic…

  3. Eu am cumparat azi doua buchete… pentru maine. Am citit, tot azi, ca 40 de profesori si-au dat demisia in judetul Mures. Mi se pare ca acesta este primul gest care are iz de personalitate si de coloana vertebrala fata de masurile aberante pe care le-a luat actuala putere. Poate se intampla o minune si se desteapta romanul. Ar cam fi cazul, ca vine iarna si e jale…

  4. Costin, cei care si-au dat demisia probabil aveau 2 joburi… Nu vad verticalitate aici, ci disperare! Problema cu invatzamantul si cu profesorul adevarat e ca, daca vrei sa faci asta, atunci nu poti face decat asta!! Orice meserie in care se lucreaza cu OMUL e plina de stres si e solicitanta. Dupa 6 ore cu copiii vostri, nu vrei decat sa dormi! Apoi te trezesti si te apuci sa faci planuri, sa verifici lucrari, sa vezi ce faci a doua zi si tot asa! Asadar, un profesor care mai are o alta meserie, pe una din ele sigur o face prost!
    Chestia asta cu florile e tributara sistemului nostru feudal! In Occident nu se poate asta!Si e bine asa: mai putine flori taiate, mai putina cheltuiala pentru parinti! Daca vreau flori, imi cumpar singura!Nici nu ma imbogatzasc florile elevilor, nici nu ma fac mai fericita!
    Cu drag!

  5. Saracele flori n-au nicio vina – ele sunt doar asociate culorii gardului vopsit din fata leopardului!
    Se simte tristetea atunci cand observi cum se paseste pe covorul cenusiu sub care-i ascunsa mizeria..

Lasă un răspuns

