Lume, soră… sau despre cei care au înţeles!

Trebuie să fii extrem de CINIC, ca să mai poţi credita ce se întâmplă AZI, AICI, ACUM. Uneori ajunge doar să înţelegi… să vrei asta! Să poţi asta… În fine, nu mă mai amărăsc inutil, doar vreau să stăm preţ de 4 minute să o auzim pe Maria Tănse.


Le invit, în acest mic periplu pe : Belle, pe Exergy, pe Diana, pe Carmen,pe Ştefana, pe Gabriela, pe Mary, pe Lanternativa, pe Nora, pe Mihaela, pe Tetris, pe Gabi, pe Teodora, pe Gabi, pe Corina, pe Andra

Copacii care plâng, de la bunici. De ce anume plâng, am să vă spun aldat!

11 răspunsuri la „Lume, soră… sau despre cei care au înţeles!

  1. Multumesc pentru invitatie.
    Ma bucur sa stiu ca sunt oameni interesati si de altceva, nu doar de mizeriile obisnuite de care avem parte din ce in ce mai mult.

  2. Pingback: George Tooker (nascut in 5 august 1920), pictor american figurativ « my heart to your heart·

  3. Ganditorule, ai intuit cumva bine! Sunt copacii care borneaza ultimul drum, in satul bunicilor mei… de asta ei plang intr-una! Asta e tot ce vad…

  4. Costin, teama mi-e ca ai dreptate!
    Din pacate Romania pe care o iubim cu disperare si silit, NU MAI E DECAT UN REPER PE O HARTA! Romania pe care noi am visat-o si am incercat sa o infaptuim a dat gres. Poate ca si noi am gresit enorm, nus… Il mai aud si pe ALA ca ne spune sa plecam, daca nu ne convine! Asta meritam, asta avem!Asta e Romania mult visata!Un paradis al hotilor la nivel inalt, al dubiosilor de tot felul, al mancatorilor de mici si al consumatorilor de povesti ieftine la ZeroTv si de manele!

  5. Pingback: Volte art nouveau « Dumitru Agachi’s Weblog·

Lasă un răspuns

