Muzica verii

Am găsit pe blogul Ora 25, un blog pe care-l recomand călduros, o nouă jucărie muzicală: SoundCloud. Mărturisesc cu ruşine că nu ştiam de ea!! Aşa că mi-am creat repede un cont şi am postat 3 melodii din care una vreau să v-o împărtăşesc şi vouă. E vară, plouă, unii sunt în concediu, alţii pur şi simplu cutreieră pe bloguri…
M-a surprins cât de plăcut sună muzica veche românescă, deşi recunosc că nu eram o mare admiratoare, mi se părea mai degrabă naivă. Dar, vai, cât de frumoasă e naiva muzică veche, faţă în faţă cu cea de azi!!


(Foto de Andra Agachi, luate la Varatec)

(Constantin Drăghici, A căzut o frunză-n calea ta)

5 răspunsuri la „Muzica verii

  1. E foarte simpatică jucăria, vizualizează muzica. Cit despre muzica uşoară românească (mai) veche, dincolo de naivitatea care uneori îi venea foarte bine, cultiva melodia şi, mai ales, bunul gust. Muzica era uşoară, însă deloc uşuratică şi, mai ales, nu „prostituată”! Îmi amintesc de foarte inspiratele melodii pe versurile unor mari poeţi! Fotografiile Andrei sunt superbe, cerul, în diversele sale nuanţe de senin, cu sau fără pufoşi nori albi, e topit în acele flori albastre! La câte nu m-am gândit privindu-le…

  2. Pai, asta e bine! Sper sa putem, zilele astea, sa mergem sa vedem ce alte flori au rasarit pe acolo!Poate chiar duminica…

Lasă un răspuns

