Risipă

Alex Sîrbu mi-a spus că a văzut, într-un conac părăsit din Botoșani, risipă de cărți… Le-a fotografiat…

Evident… m-am gândit la ce vă gândiți și voi… să mergem acolo și să căutăm comori ascunse… orice carte e o comoară ascunsă…

Apoi ne-am gândit…dar nu putem să intrăm în casa omului…vine Poliția…

Eu am un vecin polițist…ar aresta-o și pe mama lui…

Așa că…am oftat (eu) și Alex s-a dus să învețe pentru bac…

14 răspunsuri la „Risipă

  1. Ar merita totusi sa o faceti pe-a gansterii, intr-o noapte. Stii, imbracati in negru, cu cagule :-)). La urma urmei, e pentru o cauza nobila…Si zau asa, arata-mi mie politistul ala care s-ar prinde ce carte lispseste (sau ca lipseste)…Pacat sa se piarda atitea carti, cine le mai recupereaza, mai mult ca sigur ca vor putrezi inainte sa se intereseze cineva de ele si chiar daca vor fi descoperite inainte sa se transforme in mucegai, cine isi va bate capul sa le recupereze? Vor fi aruncatre undeva la gunoi.
    PS. Acuma, daca e sa va hotariti, realizez ca eu o sa fiu instigatoarea. Ei, dar pina ajunge politistul ala la mine…

  2. Andrei, Stefana, nici macar eu nu stiu, dar Alex STIE!!! Poate organizam ceva, o descindere acolo… Pana la urma, pisicile, cand stau inchise undeva, sunt salvate de pompieri? Cartie ar trebui si ele salvate cumva.Nu m-ar mira casa sa fie retrocedata unui om care e departe si habar nu are in ce hal e…

  3. daca sunt bunuri abandonate, pentru insusirea lor nu se poate retine furt 😛 deci.. ati putea incerca 😀

  4. Multumesc, dle avocat Vicu… Sunt, desigur, abandonate, dar intr-o casa inchisa cu sarma, nu, Liviu? Deciu…nu cred ca putem salva ceva…o sa astept sa termine Alex si Andra bacul, apoi o sa facem o descindere!Inarmati cu aparatele foto mai intai!

  5. Auzi, Liviu…ar fi absurd sa fie toate opere dina alcelea staliniste!!! Totusi, trebuie mers si vazut daca are sens SA SALVAM CEVA. Intentia mea ar fi sa le pot duce la Biblioteca Laurianului.

  6. indiferent din ce era sunt, este obligatia noastra sa le prezentam si copiilor nostri. chiar daca noi stim sau am avut ocazia sa fi citit o carte in care se ridica in slavi marele nostru conducator, nu e rau ca si viitorii nostri copii sa citeasca. ideea e ca cine uita istoria risca s-o repete….

    Daca reusiti sa le aduceti in biblioteca liceului , ar fi perfect. cand eram in a 12, imi amintesc ca se muta biblioteca si cam stiu ce carti erau pe acolo, multe tineau umbra rafturilor ce-i drept. sunt sigur ca din toate cartile , macar cateva merita intr-adevar salvate si pastrate.

  7. N-are cine sa faca nimic. E asa de vreo 2 ani jumate. Si nu a mai venit nicio politie… Ideea e ca pe acolo e un club de nush ce… exact langa.. karate sau …nu mai stiu.. si zona e destul de umblata. Nu stiu de ce tind sa-ti dau dreptate cu stalinismul… cred ca daca erau de luat ar fi fost descoperite pana acuma.. nu e exclus insa de o comoara si de un hell of fun cautand-o…
    Ah, si, Lapi e destul de incantat de pisicile de pe acolo:d

  8. Mai lasa-mi o saptamana…tre sa plece Andra, am treaba, apoi facem comitet de actiune!

Lasă un răspuns

