Nu le-a ieșit ”rivuluția”!!! (ce țară fără cap!)

(desen de Diana Mocanu, elevă AT Laurian, Botosani)
Teoria mea e că CINEVA forțează răbdarea noastră, ca sa iasă CEVA… Am spus și AICI că am un deja vu și că nu cred că povestea cu tăierile din buget e reală, dimpotrivă! Poate că ma înșel eu, admit. Dar iată…azi s-a încercat o ”rivuluție”, ori tinerii au început să danseze… Ce frumos! O palmă neșteptată pentru sforari! Uneori, poporul ăsta mă uimește… A recuperat mult în ultimul timp… Așa că, na, au trecut la plan B: asumarea răspunderii… SĂ FIE!

4 răspunsuri la „Nu le-a ieșit ”rivuluția”!!! (ce țară fără cap!)

  1. Diana, iti multumesc ca mi-ai permis sa postez aici desenul si picturile tale!

  2. Pingback: După această zi… « Dumitru Agachi’s Weblog·

Lasă un răspuns

