Așteptarea are frumusețea ei

Nu sunt genul de om care sa dea multe telefoane, iscoditor și alunecos, omul care ți se bagă în suflet cu orice preț, care se agață de viața ta, care te confiscă…

Nu m-am agitat niciodată să aflu rezultate dinainte de a fi ele afișate… nu e stilul meu să fac asta, nu mă ajută… Am învățat sa-mi stăpânesc emoțiile, sa-mi guvernez sentimentele, sa pun limite curiozității și mă simt bine așa. Consider că tot farmecul așteptării întrece cu mult devoalarea, așa cum Blaga considera că un mister amplificat e mult mai revelator decât unul rezolvat. Trasul sforilor e o operațiune de mahala, care pe mine mă dezgustă și atunci când alții fac asta în numele meu, mă ajunge disperarea…

Drama Club e într-un concurs și așteptăm cuminți rezultatele. Numai spiritul provincial face ceea ce , de fapt, nu se face: devoalează.

Detest jocurile de culise și sforăriile mă dezgustă. Ca să se știe!

Baftă, Drama!

Secvențe din spectacolul „Croitorul”  de Sl. Mrozek, pus pe scenă de Drama Club (A.T. Laurian), în premieră, la Festivalul de teatru pentru elevi, „Lyceum”, ediția a XIV a, Botoșani, 2010. Regia : Ovidiu Ivan și Mirela Nistor.

Fotografii de Răzvan Chirilă (elev, Laurian)

3 răspunsuri la „Așteptarea are frumusețea ei

  1. E uimitor cum unii nu au rabdare, nu suporta frumusetea asteptarii si emotia autentica!!!!

    Privind pozele de pe blog-uri mi-am facut o idee tot mai intrega despre spectacol, e FOARTE REUSIT, e fain!

    BAFTA DRAMA!

  2. Jocurile de culise … unii nu pot trai fara ele. Le sunt la fel de necesare ca aerul.

    Fotografiile sunt foarte dinamice :).

Lasă un răspuns

