Manole, Manole, meștere Manole, zidul rău mă strânge, inimioara-mi frânge!! (10 ani de Drama Club)!

În istoria unul liceu există momente aurorale, momente care-l propulsează cumva, după câte o perioadă de stagnare. Cred că e valabil pentru orice instituție, pentru un popor… Momente în care toate condițiile sunt întrunite și totul reîncepe să meargă… După un șir de stagnări, momentele aurorale se brodează cu o așa de mare forță, încât aproape întotdeauna uităm cine a făcut începutul, cine s-a angajat mai tare, cine a trudit mai mult. Lucrurile se apucă pur și simplu să meargă și rotițele dau un sunet bun, un sunet cu care te trezești dimineața și-ți spui că e totul în ordine…

Adi Tapciuc și Vicu Buzac (Visul unei nopți de vară)

Nu voi putea ști niciodată câtă prestanță a adus Drama Club Laurianului,  poate știți voi, cei care mai treceți pe aici, să spuneți. Eu nu văd decât vitrina cu trofee (care puteau fi mai multe dacă ar fi fost bani de mai multă participare!), fotografiile și filmările de la spectacole, și, mai ales cel mai tare îmi actualizez perioade ca aceasta, de dinaintea unei premiere, când timpul se lăbărțează cu silă și parcă nimic nu mai merge.

(Oameni ai nimănui)

Drama Club, unul din segmentele care, alături de celelalte, a dat enorm de multă imagine Laurianului… Merita un fel de instituționalizare, dacă vreți.

(Iulian Hostiuc  –  Oameni ai nimănui)

Drama s-a identificat cu Laurianul și a promovat Laurianul

(Oameni ai nimănui – afiș)

Dar situația trupei de teatru Drama Club e , în mic, situația culturii ca instituționalizare, în mare, la nivelul acestui popor… Dacă pentru fotbal se mai găsesc bani, pentru cultură ei vin cu forcepsul… Nici nu mai știu ce ministru e acum la cultură…nici nu mă interesează, toți au fost la fel de anonimi sau, dacă au avut un nume înainte de a fi miniștri, s-au anonimizat după…

(Ferma animalelor)

(la Balul Bobocilor 2007)

(Oameni ai nimănui)

(Frumoasa fără trup)

PS Fac apel la toți foștii dramiști, acum cu facultatea terminată, dacă au cum să ajute, am avea enormă nevoie de bani pentru spectacolul în curs plus deplasarea la Iași din luna iunie!!!! Luați legătura cu mine, aici, pe blog ori pe adresa mea de mail, care o știți!

Alexandru Mihai Sîrbu

Notă:

Conţinutul iniţial al acestui articol nu mai are relevanţă, Drama Club RĂMÂNE LA LOCUL EI, în săliţa de la Şcoala 5!!! Săliţă pe care o va renova şi personaliza cum doreşte!

Să le dorim succes la spectacol!!!!

Aşteptăm sponsori pentru Drama Club!!!!

11 răspunsuri la „Manole, Manole, meștere Manole, zidul rău mă strânge, inimioara-mi frânge!! (10 ani de Drama Club)!

  1. Pingback: Drama Club Reloaded!!! « Andra·

  2. De citiva ani buni am tot scris despre frumusetea fiecarui pas pe care Drama l-a facut spre inalt. Mi-am imaginat mereu ca Dramistii dau, pentru ei insisi si pentru noi, o parada, ca si atunci cind se plimba merg pe catalige, priveam cu totii spre in sus catre ei, asa e scena, are acest miraj al ridicarii privirii dimpreuna cu sufletul fiecaruia care o iubeste… La 10 ani, dupa citeva spectacole de exceptie si participari la festivaluri, DRAMISTII au tot dreptul la un minim patrimoniu afectiv, cultural si de istorie a liceului. Au dreptul la un loc al lor! Au dreptul la cei 10 ani ai lor!

  3. eu tocmai am aflat si sunt foarte revoltata.imi imaginam ca atunci cand o sa plec din drama,la sfarsitul clasei a 12 a o sa plec din salita aia galbena. acolo ne -am jucat,am muncit si am facut acele spectacole frunoase.iau acest gest ca pe o forma de sfidare si nerecunostinta fata de oamenii care au crescut ,s-au format acolo si nu doar atat.

  4. Pingback: Uşile Uşile! « Andra·

  5. Pingback: Itinerarii belgiene – 6… Sentimentul florii de cireş « Dumitru Agachi’s Weblog·

  6. Pozele astea mi-au amintit de un tip care avea un hobby ciudat.
    Studia fizionomia fiecarui absolvent dintr-o fotografie in grup (era o conditie – numai in grup !) apoi coroborand un minim de informatie cu fiecare ”subiect” facea niste prognosticuri in legatura cu pozitia socioprofesionala a respectivului pe care ar fi avut-o peste cinci ani !
    La prima ”serie” stiu ca i se confirmase ghicirea intr-o proportie de aproape 80% 🙂
    A urmat o ”autoanaliza” in urma careia a tras de el insusi ca nebunu’ – fie doar pentru a-si confirma aprecierea intr-un minim 100%
    Acum a ajuns foarte bazat – nu mai are timp de ”ghicitori” 🙂

Lasă un răspuns

