Vârtejul (vârste)

Începe cu un vârtej mic, așa ca un joc. Genele plecate sunt doar pentru a le ridica cu putere și a clipi ștrengărește…

(sursa imaginilor: L Enfer. Thanks!)
La mijloc, vârtejul îi topește cu forța lui și nu se mai știe care e ochiul lui și ochiul ei, care e gura lui sau a ei, posesivele dispar, așa e firesc…

(sculptură de Camille Claudel)
…apoi, la final, vârtejul se disipă în mici molecule unele mai frumoase, altele de-a dreptul hâde… firești, toate…

(ansamblu sculptural de Sophie Cave)
…apoi, solemnitatea tăcerii…

(imagine de la Glasgow University de L enfer)

12 răspunsuri la „Vârtejul (vârste)

  1. Am vrut sa caut sens in ce vad la altii… Multumesc, Diana. Stii, am comandat cartea ta, cu sfarsiturile… 🙂

  2. Elena, buna seara! Iubesc frumusetile adresate ochilor, dar dac-ar fi sa fac acum un top al celor pe care le admir, imaginile postate mai sus ar urca rapid pe primele lucuri. 🙂

  3. Nora, ai dreptate…e mult FRUMOS pe site-uri! trebuie doar timp sa-l descoperim… Pana la urma, gasim, fiecare, cateva minute pentru asta! Cu drag!

  4. Belle, multumesc! Recomand cu caldura blogul tau!!!
    http://blogqed.blogspot.com/
    …din care am priceput, intre multe altele, si ca „nimic din ce este personal nu e public” ! Am scos cate fotografii am putut de pe al meu, am sters cateva posturi, vreo 50, care mie mi se pareau extrem de personale, si iata ca acum, cred eu, blogul acesta incepe sa arate mai bine! 🙂
    …aproape nimic din ce e personal nu e public… totusi, trebuie sa-i ajutam cumva si pe bietii securisti! Asa ca lasam urme…

  5. Elena, am avut o zi proasta, dar am ajuns pe blogul tau si m-a emotionat…de tot. Nu-mi explic reactia, la emotie ma refer, dar asta-i sentimentul. Mai vreau sa ma limpezesc la minte cu toate ale tale. Multumesc, Irina.

Lasă un răspuns

