Impozit pe valoare…păi nu?


(pictură de Goya: source)
Guvernul Boc s-a scărpinat îndelung și a găsit marea soluție: impozităm artiștii și pe cei cu doctorate!
ASTA va salva economia! Păi, da, sigur! Cum nu de ne-am gândit până acum??? După un calcul simplu, țara geme de oameni cu doctorate! Prin urmare, guvernul Boc va aduna enorm din banii mei, ai tăi, ai lui… Așa-mi trebuie, dacă, în loc să mă fac politician, mi-am mâncat sănătatea ca să-mi dau un doctorat! Ar trebui să fiu arsă pe rug, guvernul Boc ar strânge cenușa mea și ar hrăni mănoasele holde… Guvernul nostru e pe măsura președintelui nostru… adică…nu multă carte, doar mult ambiț! Noi ne iubim președintele, cum spunea , cândva, un coleg de facultate, securist. Sigur că-l iubim! Păcat că el nu ne poate iubi pe noi! Mare păcat. Dar, de-acum sunt liniștită… președintele și guvernul lui vor veghea ca mie să nu-mi mai ardă pururi de doctorate, iar copilul meu să se care naibii din țara care e A LOR, DOAR A LOR!!! Să se simtă bine EI ÎNDE EI! Asta e important, nu?
Ce doctorate, ce gargară, ce valori??? Atâta carte cât să știi să te semnezi! Asta vor, asta vor avea!
(Goya, ”Bătrân mâncând”… source)

14 răspunsuri la „Impozit pe valoare…păi nu?

  1. Nu trebuie sa-ti para rau, Doamne fereste, ca ai facut un doctorat. Oricit te-ar impozita portocaliii, ori rosiii, ori de ce culoare or mai fi, nimeni nu-ti poate lua ce e al tau si ce ai cistigat cu pretul multor ore de munca. Ignoranta si prostia lor nu trebuie sa te impiedice sa fii mindra de ce ai facut. Pe de alta parte insa, iti inteleg frustrarea. Imi aduc aminte cum ma puneau la punct niste directori ai unui liceu industrial din Botosani (adevarati „intelectuali”), cind am inceput eu sa lucrez in invatamint. Eu nu vroiam decit sa-mi fac treaba cum trebuie, si atunci mi s-a spus fara ocolisuri ca „de astia ca tine am mai vazut noi…las ca te linistesti tu”. Ce sa-ti mai spun? Ar trebui poate sa le multumesc ca… m-au linistit si am plecat la timp fara sa pierd ani din viata chinuindu-ma cu speranta ca lucrurile se vor schimba. E plina Canada de profesori, medici, ingineri, informaticieni romani, oameni extrem de capabili, care ar fi putit face multe in tara daca ar fi fost lasati. Numai ca peste tot exista un mic directoras gata sa-i linisteasca, sa-i linisteasca intr-atit, incit sa li se acreasca de tara muma si sa plece unde or vedea cu ochii, cit mai e timp.

  2. Cred ca singurul lucru care ofera o crestere vizibila (pe grafic) o reprezinta stupizenia guvernantilor.

    … in curind nici de semnaturi nu va fie nevoie. Ne vom semna cu aprenta degetului aratator iar computerele o vor compara cu ‘exemplarul’ introdus in banca lor de date 🙂

  3. Nu am facut niciodata caz de doctoratul meu sau al altora! A fost o munca autoimpusa si atat. Problema e ca se reglemenase prin LEGE ca aceasta munca (in fond, o PERFECTIONARE!) sa fie retribuita cu 15% din salariu. Acum, nu numai ca trecem la grila de salarizare a lu Peste Prajit, dar aceste ”sporuri” care aduceau fix 300 de lei la salariu (o paguba imensa pentru tzara!!!!) NU SE MAI DAU! Gata, a zis Peste Prajit! Nu mai aveti dreptul la nimic! Munciti? Si ce daca munciti? PAI SUNTETI CHIAR FRAIERI! IA NU MAI MUNCITI, CA ORICUM, VA LUAM SI GRADATIILE DE MERIT! Cam asa traim in Romania lui Peste si cam asa vom trai, cat vom mai trai!
    Lor, in schimb, le doresc tot binele!!! Uneori, cand lumea o sa le fie tare draga, le doresc si binele pe care ni-l fac ei noua! Cam asta…

  4. Salut http://www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
    Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

    Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: http://www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

  5. Smaranda, cred ca am semnat si eu una…Oricum, in tara asta a noastra petitiile nu au rezolvat nimic! Nici alea puse in batz, adresate lui Voda…

Lasă un răspuns

