Când citesc… (leapșa I)


(imagine: source)
Belle de Jour ne propune următoarea leapșă pe care o transmit și eu tuturor celor din blogroll:
1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
Me: Folosesc diferite semne de carte sau marchez cu post-it.
2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă „da” care a fost aceasta?
Me: …da, una de versuri de la prietenul meu, Andrei Bodiu, ”Oameni obosiți”, Ed Paralela 45.
3. Citiţi în baie?
Me: Never!
4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă „da” care ar fi fost aceasta?
Me: Da (am scris deja , dar încă nu am făcut demersuri pt publicare – sunt leneșă!) e o carte de critică literară.
5. Ce credeţi despre colecţiile de carte de la noi?
Me: Colecțiile de carte sunt toate minunate…de oriunde ar fi!
6. Care este cartea preferată?
Me: Gabriel Garcia Marquez: Dragostea în vremea holerei
7. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
Me: Da, Proust și Marquez…tot ce e prin casă…
8. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
Me: Le-aș spune că sunt fericită că ei există!
9. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
Me: Da, dar nu tare mult… cu persoane ce-mi împărtășesc ”gusturile”. În rest, prefer să le citesc în mine! (sunt egoistă!)
10. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
Me: AUTORUL! Trebuie să știu despre el…
11. Care credeţi că este o lectură „obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
Me: Toate cărțile mari ar trebui să fie obligatorii. Multe ar trebui să fie în programa școlară, în locul multora care nu au ce căuta și pe care trebuie să le citim în tinerețe, pierzând, astfel, timp prețios!
12. Care este locul preferat pentru lectură?
Me: Camera mea.
13. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
Me: Citesc întotdeauna cu creionul în mână și în liniște.
14. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
Me: Mă obosesc… pote-mi iau e-reader…
15. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
Me: Acum, doar cumpărate…
16. O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?
Me: O carte e un spațiu intim… te regăsești în ea, o iubești, visezi la ea, o pipăi, o ții lângă tine…o carte e și un obiect frumos…
Sper să vă placă să o rezolvaţi.
După ce citesc, îmi place să ascult ceva muzică… și să vizionez videoclipuri… Mă bucur mult când găsesc videoclipuri cu MĂCAR O IDEE!!! Și care au tangență cu ARTA!

5 răspunsuri la „Când citesc… (leapșa I)

Lasă un răspuns

