Cât de ”îmbătrânit” poți fi …la piept?


(FR. Goya, Capricii, Somnul rațiunii…: source)
…destul, cât să dezvolți o depresie! Mulțumesc, pe această cale, Partidului Postcomunist Român că am primit astăzi frumoasa sumă de 150 lei ca sa-mi cumpăr cărți!!!!


PS
Mă uitam la filmele în care mame disperate își suiau copiii în autobuze ori în trenuri , ca să-i salveze de război… mamele din România nu mai văd niciun viitor AICI pentru copiii lor… îi urcă în tren, ca să-i salveze. Nu știu dacă marii strategi ai Partidului Postcomunist Român au făcut vreo grilă, întrebând părinții: UNDE e viitorul copilului tău???

(source)

17 răspunsuri la „Cât de ”îmbătrânit” poți fi …la piept?

  1. Pentru un an întreg e de bine… de foarte bine sa-ţi poţi cumpăra una (?)… hai că probabil se pot 2… cărţi! Aşa că mulţumirile tale, care sper să se audă, sunt corect îndreptate (cu toate sensurile care pot încăpea în cuvintele exprimabile) !

  2. Nu stiu, Octav, ti-am spus ca nu mai cred in nicio culoare politica. Dar intrebarea o putem pune tinerilor mei elevi sau parintilor lor ori colegilor mei care acceseaza, probabil, acest blog… o putem pune tuturor…Nu?

  3. 150 de lei… Hm… Tot la vreo două cărţi mă gândesc şi eu… Poate chiar una singură. Depinde de carte. În rest, mă gândesc la vremurile în care nu se găseau cărţi, dar ar fi existat bani. Acum e invers… Tot rău…

  4. Problema din PS e f de actualitate si ma preocupa si pe mine, ca mama. Il sui in tren? Parca n-as prea vrea. Viitorul pare prea departe ca sa preocupe …

  5. să vedem până unde pot merge cu cinismul. poate doar mă înşel eu. bine-ar fi să fie bine, indiferent de culoare! deci, eu mai aştept. puţin…

  6. Tetris…asa spuneam si eu…acum cativa ani! Pe masura ce trec anii, iti modifici parerile. Admiti orice numai sa fie mai bine pentru copil, sa nu o mai ia de la capat in zadar, sa nu mai spere in desert, ASA CUM AI SPERAT TU CA FRAIERUL O VIATZA, CUM TE-AI SACRIFICAT O VIATZA SPERAND … CE???? Si eu nu sunt materialista si nu am in vedere realizarea materiala! Dar eu nu vreau ca un stat ticalos sa-mi umileasca fata, asa cum ma umileste pe mine, mai aruncandu-mi cate o ciozvarta, la intervale de el stabilite!

  7. Beausergent… o sa mai tot asteptam… unii mai mult, altii mai putin. Pana la urma fiecare isi ia propriile decizii in privintza asteptarii! Dar sigur ca insultati asa cum suntem acum , nu am fost cam de mult!

  8. Acum ceva ani si eu as fi fost mai optimista, dar acum … precum zici, nu vreau sa fie umilit in nici un fel si pt ce? Ca alege sa invete, sa se dezvolte, sa scoata ceva bun din el. Si din pacate, privind in jur, parca valorile societatii s-au schimbat. Nici eu nu-s materialista si mi-e greu sa vad cam ce inseamna acum „valoarea”

  9. Pai, normal! Tre sa fim cat mai prosti! Prostii sunt mai usor de guvernat, de aceea se promoveaza nonvaloarea!

  10. sunt momente în care mă bucur că nu am copii
    apoi mă întristez la loc
    un an liniştit îţi doresc, „gălăgia”-i a lor şi tristeţile ale noastre… mereu

  11. Eu cind am plecat, decizia a fost a mea, mai bine zis a noastra, a mea si a sotului meu. Nimeni din familia mea ori a lui nu vroia sa plecam. A fost greu, mai ales ca nici noi nu am fi vrut sa plecam. Andreea are dreptate: am plecat pentru ca nu mai puteam suporta umilirea: eu ca proaspata profesoara ma calcau in picioare diversi directori corupti prin niste scoli ce semanau mai degraba cu niste scoli de corectie iar sotul meu, informatician, era, la rindul lui, calcat in picioare de noii imbogatiti ce aparusera in tara aceea. Nu mai vorbesc de asa-zisii politicieni…am plecat dupa realegerea Bunicutei, pina atunci tot sperasem ca va fi altfel, pina cind i-am revazut zimbetul triumfator la televizor, si nu am mai putut. Plecarea din tara, de linga familia ta, de linga ai tai, e o decizie grea. Se plateste scump. Depinde doar de cel care pleaca ca ea sa merite. Nu cred ca exista roman plecat din tara care sa nu-si fi dorit sa fi putut sa traiasca NORMAL in tara lui. Asta cauti plecaind: NORMALITATEA. E foarte simplu: vrei sa traiesti si sa-ti cresti copiii intr-o tara normala. Si „in afara” sint si bune, si rele, desigur, nicaieri nu exista paradisul, departe de asta…Insa atit cele bune, cit si cele rele se inscriu totusi intr-o normalitate acceptabila.
    Nu stiu daca tu iti mai amintesti, Andreea, inainte de plecarea noastra din tara, ne-am vazut la Sorin, la ziua lui. Mi-ai spus atunci: „Ferice de copilul vostru ca plecati”. Mi-ai spus-o atunci cu amaraciune, si iata ca amaraciunea nu a disparut de-a lungul anilor…E trist, e cumplit de trist, si acei indivizi care sint la putere pur si simplu nu isi dau seama, ori NU VOR sa vada, ca sint pe cale sa distruga inca o generatie, cea a copiilor vostri.
    Noica spunea undeva ca nu exista ceva mai trist pe lume decit un tinar care decide sa se sinucida. As spune si eu, parafrazind, ca nu exista nimic mai trist decit un tinar care vrea sa plece din tara unde s-a nacut pentru ca pur si simplu nu mai poate trai normal acolo. O tara care isi pierde tinerii, este o tara care moare incet. O tara in agonie. Cit va mai trebui sa dureze agonia pentru ca si celor responsabili sa le miroasa, in sfirsit, a hoit?

  12. Da…Stefana!
    e suficient sa te uiti, pret de 5 min, la Elena Udrea, si vei pricepe totul…
    Mitocania, suficientza (in fond, nu? e protejata lui Presidente!!!!), am ajuns mai rau ca in America latina, vom trai, in curand ca in Marquez…cu ”prezidenti” dupa prezidenti! Care mai de care mai musculos!
    Dar , stii…cred ca cel mai tare ii agaseaza nu sa plecam, ci sa stam aici si sa-i comentam! De plecat e greu, dar pentru ei ar fi idealul…Si mai cred ca, copiii tai au o viatza normala si asta e minunat!

  13. Vorbeai de E. Udrea… Ea afişează o faţă preocupată şi cu replică şfichiuitoare la orice colţ de culoar unde prinde un microfon, se vede că (ad)ministrează, e plină de probleme, caută soluţii… iar noi ingraţii nu vedem şi nu înţelegem… Şi o mai agasează şi Alina Mungiu că doar ştim cum e cu intelectualii ăştia! De parcă au uitat datoria sacră de a pupa… ceea ce vrea poporul… Ce să mai zici de Boc. S-au trezit, poate de o frustrare ceva, nişte intelectuali cu portocale în pungă, parcă Preda îi zice unuia şi Boc a sărit pe toată diagonala tablei de şah şi a punctat că ăştia, care vorbesc, mai bine ar veni la „analizele interne” de partid să se dumirească acolo câtă democraţie este…. Prin urmare, iată, doar ca exemple, 2 dintre figurile care nu îşi dau seama, Ştefana. Însă nici nu au cum să-şi dea şi e numai vina societăţii româneşti că ei există, că au trecut prin şcoli şi facultăţi româneşti, că au pupat în… prin presa de partid comunist şi, mai ales, că au ajuns să facă politică şi să fie miniştri şi primi printre miniştri în ţara asta… Ei nu-şi dau sema, e de înţeles, dar ţara de ce nu-şi dă ?

  14. E foarte pertinenta intrebarea ta, Dumi…Mi-e greu sa raspund…SA ZICEM poate pentru ca cei ce sint la putere stiu prea bine sa manipuleze multimea, sa se serveasca de spiritul de gloata, cel ce respinge orice farima de gindire, cel ce uraste „intelighentia”, „elita”, cei carora le place, de fapt, sa fie minatzi cu bita, atita timp cit li se scapa cite o farimitza, pentru ca asta e natura lor. Si din pacate, acestia sint majoritari acolo, nu ceilalti.
    Stii, vorba ceea din Lapusneanu:
    „Sint prosti, Doamne”
    „Prosti, da multi”
    Cred in continuare ca ceea ce se intimpla e rezultatul a 40 de ani de comunism, comunism ce a reusit sa distruga elita, si cei ce au ramas, au fost ori prea girboviti de bite, ca sa se mai poata ridica, ori prea minjiti ca sa se mai poata curatza vreodata.

    Imagineaza-ti, doar pentru citeva momente, ce ar fi fost Romania azi fara cei 40 de ani de comunism…Mie imi vine a plinge cind ma gindesc in ce tara as fi putut trai, daca…

Lasă un răspuns

