”Ochi de câine albastru” (Gabriel García Márquez)

Preiau de la Alex Moldovan o siglă foarte inspirată:

… de fapt recitesc Garcia Marquez, și ascult Nightwish:


Azi recomand această bijuterie care este povestirea ”Ochi de câine albastru” 1950:
Poziția mâinilor ei deasupra flăcării se schimbă ușurel. I-am zis: ”Uneori, în alte vise, am crezut că nu ești altceva decât o statuie de bronz de prin vreun colț de muzeu. Poate de asta ți-e frig.” Iar ea spuse: ”Câteodată, când dorm pe partea inimii, simt cum pielea mi se asprește, simt cum trupul mi se golește și pielea mi se face ca o foiță de metal. Atunci când sângele-mi zvâcnește înlăuntru, simt de parcă cineva mi-ar bate cu degetele în pântece și-mi aud sunetul de aramă în pat. De parcă aș fi așa cum spui tu: din metal laminat” . Se apropie și mai mult de sfeșnic. ”Mi-ar fi plăcut să te aud, i-am spus”. Iar ea zise: ”Dacă o să ne întâlnim vreodată, pune-ți urechea în dreptul coastelor mele, când dorm pe partea stângă, și ai să mă auzi sunând.”

(Gabriel García Márquez, Ochi de câine albastru, trad. Tudora Șandru Mehedinți, ed. Rao, București, 2005, pp. 97-98)

3 răspunsuri la „”Ochi de câine albastru” (Gabriel García Márquez)

  1. O piesă excelentă… Pe stilul vechi. Din păcate, despărţirea de Tarka Turunen se resimte din plin. Nu-mi place noua solistă, iar Nightwish nu mai este ce a fost…

  2. Bun venit, Octav! La multi ani si tie!
    Cristian, nici macar nu are importanta! Actul artistic e unic! Ei vor ramane in iastorie cu Tarja! restul… nu e decat o incercare de a supravietui trecutului lor!

Lasă un răspuns

