Dog lovers

Piciorul pe care aproape că mi l-am rupt îmi dă răgaz pentru câteva rânduri la blog…
În ultimile zile de vacanță, Andra a fost cu prietenii ei să-l alerge pe Lapidarius la poligon. Au făcut și fotografii, atât de mult îmi plac, încât m-am gândit să vă vorbesc, DIN NOU, despre iubitorii de animale…
lapchi
(Lapi, prostindu-se)
Cei care își sacrifică timpul, nervii și proastele deprinderi (patologicele ”curățenii” de n ori pe zi, încât, la sfârșitul vieții să-ți dai seama ca nu ai făcut nimic altceva decât curat prin casă!!!!) pentru un animăluț oricare AU O INIMĂ ÎN PLUS! Eu așa cred… Inima asta, suplimentară nu e una de avarie, e o potențare a inimii adevărate, o înnobilare a ei. Chiar și cei care se opresc pe stradă și, în loc să-i dea un picior în burtă (cum, din păcate am tot văzut!!!), se apleacă și mângâie un câine, și aceștia sunt oameni cu un defect anatomic: au două inimi!
colocviu catei
Cei care pun deoparte resturile de la masă, într-o pungă curată, și le lasă alături de ghena de gunoi, ori le duc intr-un loc un care animăluțe nefericite așteaptă fiecare firmitură au și aceștia ceva în plus: o inimă!
peisaj cu caini 1
Cei care nu-și retrag mâinile cu groază, dacă din întâmplare au atins un animăluț, cei care i-au dat o mângâiere ușoară, măcar pe cap, cei care nu au crezut nimic rău despre oamenii care-și plimbă, de regulă seara animalele, poate că și aceștia suferă de același defect anatomic: au o inimă în plus, ascunsă sub cămașă…
peisaj caini 2
Iubitorii de animale nu au nicio șansă de însănătoșire… Iubirea lor nu are leac și ea e dată tocmai de inima aceea, care pulsează dragoste în fiecare minut al vieții lor, ea este, de fapt, responsabilă cu Frumusețea interioară și, oricât ne-am sulemeni, oricâte ținute de gală ne-am pune, oricât ne-am duce ore și ore la coafor, la salon, la sală la fițe, oricât de frumoasă ar fi CARCASA în care ne ducem zilele rămase, fără IUBIRE, cum bine spunea Înțeleptul, NIMIC NU E!
o EA
(Lapi a cunoscut o domnișoară mai mare decât el cu 2 ani si ceva!)
sa cresti mare, asa ca mine!
(Frumoasa e tot un golden retriever și nu-l prea bagă în seamă pe insistentul Lapi)
tot ea
În sufletul fiecărui animăluț un om este zeitatea supremă. Ciudat că oamenii care vor TOTUL pe lumea asta nu s-au gândit că pot chiar să aibă TOTUL. Căci TOTUL e iubire.
nu te mai holba
(Te roooog, te rooog, te rooog! Hai fii prietena meaaaa!)
harjoana
(AU!!!)
lapi cu gene lungi
(Acasa, la nani! Și mâine e o zi!)
andra si lap 1
(Dog lover forever!)
PS Lapi este un golden retriever de 4 luni și jumătate care ne-a plantat exact în zona pieptului o inimă nouă.

12 răspunsuri la „Dog lovers

  1. Salut draga Elena, ai grija cu piciorul eu am stat imobilizat 6 saptamani, sper ca tu esti OK. Cat despre cainii si in special oamenii – mai da frumosi sunt 🙂

  2. Elena, salut!

    Sper sa-ti treaca repede! Am cazut si eu in acum vreo trei saptamani, de fapt am sarit rau de pe un povarnis si de atunci ma cam doare un muschi intercostal! La imceput am crezut ca e o fisura, dar parca s-a mai potolit durerea 🙂

    Superba postare!

    Imi place Lapi!

    Cat despre fotografii, au o lumina splendida iti vine sa le pictezi… 🙂

    Sanatate!

  3. Buna seara, cam tarziu!
    Incearca sa pui pe hematom frunze de varza pe care le-ai ‘tapsit’ cu facaletzul sau cu o sticla. Schimba-le la 1/2 ora pe zi sau lasa-le toata noaptea si o sa vezi ca se retrage hematomul.
    Catzeii sunt superbi. Lapi o sa aiba succes la fete pe la 8 luni. DAR TARE FRUMOS ESTE.
    Noapte bunicica!

  4. Nora, Demeter, Stefana, va multumesc de intrebare si de restul! Sunt spre bine, e un sir de intamplari mai neplacute, dar sper sa inceteze. Nora, strengarul care a crescut de la Avatar cine e??? Demeter, cand incepeti??? Stefana, haiii, da si noua, muritorilor, ceva pe blog!!!!
    http://bibliophyle.wordpress.com/2009/08/26/amalfi/
    http://noradamian.wordpress.com/2008/10/08/un-infinitiv-triumfal-da-capo-al-fine/
    http://mihaisava.com/wordpress/?p=178

  5. Off, Andreea, daca ai sti cum a fost in ultima vreme…Un stagiu si o lucrare de licenta de terminat, plus serviciul care a inceput, oficial, de luni. Cind ma mai linistesc, poate o sa am ceva de spus, cine stie…

  6. Buna! Sunt foarte frumos realizate pozele! 3 si 4 parca sunt dintr-un tablou…Ce a crescut Lapi! Cand l-am vazut prima data era mic de tot. Voiam sa va salut si sa va urez un an mai usor si copii mai straluciti decat am fost noi 🙂 (Am trecut pe la scoala in prima zi dar nu v-am gasit). Va pup!

  7. Felicitari, Stefana!
    Otilia, ati fost niste tineri tare frumosi si destepti… am incredere in voi! Nu am fost la scoala toata saptamana! M-am lovit la un picior! Va doresc mult spor in tot!

  8. De vreo jumatate de ora stau si citesc postarile dumneavoastra despre caini. Cata dreptate aveti, cat de bine va inteleg sentimentele! De cand m-am nascut, am avut caini in casa. Pentru mine, cainii nu au fost niciodata caini, ci membri cu acte in regula ai familiei, prieteni dragi, copiii blanosi ai familiei, ca sa va imprumut o expresie. M-am casatorit cu un om crescut la fel ca mine, cu caine in casa (de altfel, nu cred ca as fi putut iubi un om care nu iubeste cainii…) Desi stam cu chirie intr-o garsoniera din Iasi, acum doi ani si jumatate, am cules de pe strada un puiutz (atunci credeam ca l-am cules eu pe el, acum sunt convinsa ca el m-a cules pe mine). La inceput, am zis ca il punem pe picioare si ii gasim stapani… Nu l-am putut da, insa. De doi ani si jumatate, impartim garsoniera cu Base (asta e numele oficial – cand era mic parea ca are un ochi mai mic – neoficial, e cunoscut drept Bibi, Bubu, Maimu, Maimutza, Gigi, Gogu…, el raspunde la toate). Ne-am luat masina pentru ca ne saturasem sa il tot plimbam cu trenul si sa vedem privirile indignate ale oamenilor „de bine”… E prietenul meu si cainele pe care mi l-am dorit dintotdeauna si ne-a adus, cum spuneti, „o inima in plus”…

Lasă un răspuns

