Jocuri de copii

Săptămâna trecută ideea colegului meu, Ciprian Cazacu – Hoffman, a prins viaţă. Tinerii din cl. a Xa au participat la un concurs de videoclipuri-reclama pentru cei care doresc să se înscrie la noi, la Laurian. Doua dintre ele mi-au plăcut în mod special…
Primul videoclip dezvoltă un interviu ghiduş, celălalt e un apel la starea Laurianului vechi… Acum imi dau seama că nu atât cladirile (cea veche , ori cea nouă) sunt vedetele, ci ATMOSFERA, una destinsă, europeană, de libertate asumată.

Un răspuns la „Jocuri de copii

  1. Laurianul face parte din viaţa noastră şi suntem mândri că ne aflăm în el !
    Sper să fie cât mai multe activităţi extraşcolare şi legate de artă .

    ps Ş Mă simt mândră că vă am ca profesoară de română !

Lasă un răspuns

