200

Întâmplarea face ca al 200 lea post al meu să fie de ziua Andrei!!!

andra-la-multi-ani

LA MULŢI ANI ŞI BUNI, ANDRA!!!!

Cuvinte nu sunt de spus… orice am spune, s-ar topi, ca zăpada de martie…

Poate te vei supăra, poate nu, dar eu, de ziua ta, mi-am amintit de prima ta zi de şcoală, de mamaia, tremurând de emoţie în spatele tău…

cu-mamaia1

S-ar fi bucurat enorm astazi, o, daa!

Eşti pe cel mai bun drum dintre toate, pentru că e DRUMUL ALES DE TINE, roagă-te să fie frumos şi blând!!!

la-defense

5 răspunsuri la „200

  1. Mi-am amintit acum ca Mamaia avea mereu o vorba: „oi mai trai eu… [si aici fraza se modifica mereu, odata cu trecerea timpului] sa te vad la scoala, la liceu, la facultate”
    Anul trecut vorbeam despre asta.
    „Oi mai trai eu sa te vad la facultate?”
    ” Sigur, cati mai sunt, 2 ani…”
    „Hm”… fu raspunsul. De la o bucata devreme raspunsul era asa…
    [mda.. ce ciudat… azi ma gandesc la ea mai mult decat in alte dati.

Lasă un răspuns

