Sugestii de weekend

Cei care se hotărăsc să renunțe câteva ore la telecomandă pot merge să vadă un film românesc recomandat de Carmen Moraru. Pe aceeaşi temă, un articol al Cristinei AndrieşAndra Agachi vă invită la teatru. Apoi, vă puteţi ridica privirile către ochii caselor vechi din Botosani, sau puteţi admira ce a mai rămas din Suceava veche, cu Dumitru Agachi; puteţi avea nostalgii cu Ştefana Sava din Canada, ori puteţi accesa şi citi excelentele poezii ale lui Mihai Sava ; puteţi citi proza lui Gigi Rusu sau vă puteţi duce pe blogul unui fost elev de mare clasă al Laurianului, un cercetător inteligent, un scriitor care a avut ambiție, inspirație și norocul de a pleca în lume, exact când a trebuit, Cristi Bădiliță, pe care îl salut…

De asemeni, am descoperit de curând blogul unui minunat om de cultură, Gabi Ursu, probabil că e numele lui, „Gabilutza”, nume de blogger, pe care îl citim cu mult drag şi vi-l recomand şi vouă. Am spicuit din adresele pe care le conţine acest blog şi mi-am notat şi eu cîteva ( a se vedea Secţiunea Blogroll!).

fluturi-112

Recomand să reluați și să răsfoiți colecția de Insecte literare a acestui blog, insecte, mai ales FLUTURI, aşezate în blogul-insectar de elevi de liceu şi nu numai…  (pictură de S. Dali, foto luată de noi, la Muzeul Dali de la Bruges)

2 răspunsuri la „Sugestii de weekend

  1. @Draga dna, va multumesc pentru frumoasele cuvinte, va rog insa sa nu ma considerati un om de cultura, caci nu sunt. Sunt mai degraba un iesean anonim melancolic si traitor, ca multi altii.

    Va doresc „La multi ani”!

  2. Gabi, oamenii de cultura, in acceptia mea, sunt si „anonimi”, „melancolici” si, mai cu seama, „traitori”! Cu drag te recomand elevilor mei!

Lasă un răspuns

