Zidul

afis-mare-drama

Ca să EXISTE, Drama Club are nevoie, pe lângă talent şi sacrificiu, de BANI!!! BANI pentru decoruri, pentru costume, pentru coregrafi, pentru regie, pentru deplasări la festivaluri, pentru drumuri, cazări …bani pentru închiriat sălile de spectacol…mereu bani!

E exasperant să cauţi mereu finanţare pentru un proiect.  E exasperant când ţi se ridică din umeri… Între noi şi voi se ridică, de multe ori un zid… de netrecut pentru că nu sunt bani!

drama-zidul

Aşa că m-am gândit să vă solicit să COTIZAŢI PENTRU DRAMA CLUB!!

afis-alex

DRAMA CLUB REPREZINTĂ LICEUL CU PROFESIONALISM, ORI DE CÂTE ORI E POSIBIL!

trofeu-si-premii-drama

DRAMA CLUB A ADUS PREMII DIN CELE MAI IMPORTANTE!

ferma-jos

DRAMA CLUB – O ŞCOALĂ CARE MERITĂ SĂ EXISTE!

drama-ferma-1

Pentru deplasarea de pe 27 februarie, avem nevoie de urgentă de bani! Scrieţi-mi pe adresa mea de mail (agachiel@yahoo.com) pentru a vă da detalii despre modul în care ne puteţi dona cât de puţin! Orice sponsorizare e binevenită!

Cîndva s-a construit Ateneul Român prin subvenţie publică! „Daţi  UN LEUpentru Ateneu!”

Donaţi un leu pentru Drama Club! Învestiţi în CULTURĂ! satisfacţia e uriaşă!

afis-3-oameni

Deveniţi fani Drama!

afis1-ferma

3 răspunsuri la „Zidul

  1. Ma gindesc la ce fac studentii aici pentru finantari…In ciuda a ceea ce s-ar putea crede, nici prin partile astea de lume nu se face usor rost de bani. Ce se face des aici, cei ce au nevoie de bani organizeaza petreceri cu plata la intrare. O suma modica, dar se poate stringe ceva. Sau diverse activitati, de exemplu la bowling, metoda raminind aceeasi: se plateste intrarea. Sau se mai pot vinde produse de la firme angro. Grupa mea deja a facut asta pentru finanatarea balului de sfirsit: am vindut ciocolati, cacao si sosete :-). Serios! Bine, eu una le-am cam mincat si apoi am scos bani din buzunar, dar nu are a face! Sper sa va fie de vreun folos sugestiile mele. In orice caz, aici functioneaza extrem de bine!

  2. Aici e putin altfel…Totul se impoziteaza! nu poti, legal, sa vinzi bilete la intrare… Trebuie sa fac o hartogaraie imensa…

Lasă un răspuns

