Fantoma de la Operă

Sigur, din cînd în cînd mi se face dor de „Fantoma de la Operă”…

2004_the_phantom_of_the_opera_001

Filmul lui Joel Schumacher a fost o încercare pentru tinerii mei prieteni, iubitori de teatru… iar muzica lui Andrew Lloyd Webber , o încîntare…

Filmul distruge scenariul din categoria „horror”… e povestea romantică a unei iubiri imposibile…

phantom2

El este cel care suferă, desfigurat fiind, din naştere… Ea este vocea lui, creaţia lui.

emmy_rossum2

El este geniul, ea este Zeiţa. Astfel ia naştere MUZICA NOPŢII…

El e rău, mi-au spus tinerii mei prieteni, dar rea e, uneori, IUBIREA, e egoistă şi exclusivistă. Depinde de fiecare cîtă cantitate de RĂU suportă.

emmy-rossum-3

Sau, într-o excelentă şi dinamică interpretare rock…

3 răspunsuri la „Fantoma de la Operă

  1. Aha! Sa inteleg ca folosesti trucul asta cu „Fantoma de la opera” cu toate generatiile! Excelenta alegere. Superba experienta am avut cand l-am vazut si eu in Aula, acum destui ani.

  2. Da, multi isi amintesc…le mai pun inca, desi acum fiecare isi poate lua de pe net ce film vrea. Cu drag, ma bucur ca nu ai uitat…

Lasă un răspuns

