Prin cele articole

Prima zi de vacanţă m-a făcut să mai lucrez la blogul Drama Club. Apoi am răsfoit presa şi am gasit în Monitorul de Botoşani de vineri, 30 ian, la pagina de învăţămînt, un frumos articol (Proiect cultural demarat de către elevii botosăneni) despre proiectul nostru,  „Cultura la-ndemînă”,  scris de către domnişoara Carmen Moraru, căreia îi mulţumim!

Apoi am răsfoit prin filele blogurilor şi am citit cu mare plăcere articolul Ştefanei Sava, din Canada. E vorba despre un tip cu totul cumplit de boală, numit ‘locked-in syndrom’, o boală în urma căreia cel atins de ea, deşi înţelege totul, rămîne paralizat , neputînd să comunice decît prin clipitul ochilor, uneori, al unui singur ochi…Terifiant!

Dumi a preluat tema mea cu „mitologicale” şi a scris o savuroasă pagină despre scorpii…cît despre Andra, ea e în vacanţă şi s-a apucat iar de citit… aşa că lasă pe seama altora grija blogului.

Eu am început a cugeta la Călăuza lui Tarkovsky şi cred că voi continua…

Pînă una alta, vă propun o melodie a uimitorului  Goran Bregovic, de care mi s-a făcut  foarte dor,  şi la care mă gîndesc cînd privesc imaginile din Călăuza : e celebra melodie din filmul „Arizona Dream” al lui Emir Kusturica,  „In the Dead Car„… În maşina moartă noi suntem vii…

stalker1_stdmasina

Imagine din filmul Călăuza, de Andrei Tarkovsky.

Lasă un răspuns

