Drama Veche

Priveam nişte fotografii mai vechi, cu Drama cea Veche

_dsc007011571

De oriunde ar fi, ele descriu o atmosferă.

sany0016-11213

O atmosferă pe care numai un climat de libertate o poate crea.

sany00071196

Şi acest tip de climat e normă în Laurian.

sany00091198

sany00261228

4 răspunsuri la „Drama Veche

  1. Sunt foarte … candide pozele astea! Imi vine in minte metafora lantzului uman care inlantzuie frumos Laurianul.

  2. Bine ai revenit la MATCA, Adi… Nu mai credeam! poate treci sa ne vezi intr-o zi… Ce spui?? Paleoliticilor!

  3. aceasta este trupa Drama pe care am prins-o si eu..:X…ce amintiri..ce spectacole…imi lipseste Laurian..ma bucur enorm ca am avut prilejul sa invat in acest Colegiu

Lasă un răspuns

