Răspuns pentru „Monte Cristo”

Un domn din Franţa, fost absolvent de Laurian, îmi scrie şi aleg această formulă de a-i răspunde. Probabil aţi terminat în 1973, la clasa d-lui profesor Mihai Tironeac. Există în Laurian o Istorie a Liceului, scrisă de colegii mei, Ioan Onofrei, Sorin Nistorică şi Ioan Mihai, profesori de istorie. Volumul e admirabil şi conţine multe documente, între care anuare, fotografii… ÎL puteţi procura de la noi, prin poştă. Vizitaţi site-ul liceului: http://www.laurian.ro !
coperta_1_istoria_liceului1

PS

Îl salut acum şi pe Andrei Irimia , din California! Cum să nu-mi amintesc de tine?

Stimata doamna profesoara,

Salutari din San Diego, California! Au cam trecut zece ani de cand ne-am vazut ultima oara… Tocmai am gasit blogul dvs. si m-am bucurat foarte mult sa va vad pe internet si sa revad liceul nostru in imagini recente. Observ ca sunteti foarte naturala in mijlocul elevilor, in privinta asta nu v-ati schimbat deloc! Sper sa putem sta la curent!

Cu drag,

Andrei Irimia (la A.T. Laurian intre 1996-1998, profil limbi straine)”

4 răspunsuri la „Răspuns pentru „Monte Cristo”

  1. Am cumparat acum 2 ani „Istoria laurianului”. Ii asteptam pe fostii nostri profesori de istorie si cu alte proiecte. Aveti cumva o listra de lucrari editate de profesori ai laurianului?
    Intru cel puitn o data pe luna sa citesc articolele postate pe blogul dvs. Faceti treaba buna! Va multumesc in numele celor care nu reusesc sa ajunga acasa atat de des pe cat si-ar dori!

  2. Comentariul meu este simplu de aprobat.
    De ce ?
    Simplu: Nana lui Andrei Irimia il saluta…de-acasa,din Botosani !

Lasă un răspuns

