Magazinul de vise

De cîte ori se încheie un an, un anumit tip de tristeţe mă cuprinde. Anul acesta însă, tristeţea mă bîntuie mai mult… E primul Crăciun fară MAMA, e primul fără Jar… Acum mama nu mă mai întreabă ce e de cumpărat, acum Jar nu ne mai chinuie cu lătratul lui, cînd vin colindatorii, nici n-o să se mai ascundă după fotolii, cînd se va declanşa artileria de Anul Nou, care-i făcea sa tremure blăniţa lui frumoasă.

E primul Crăciun fără mari actori, fără Pitiş, fără Ştefan Iordache, de care mi-e cumplit de dor…

Şi mă gîndeam, trăim într-un magazin, cum spune cîntecul, de vise. Uneori lăsăm uşile date de perete, alteori ne lăsăm furaţi, puşti din cartier vin şi dosesc cîte o acadea; alteori stăm ore în şir la galantar, în aşteptarea a nici noi nu mai ştim ce. Apoi, într-o zi, ne vine, uite-aşa, să închidem oblonul şi să ne cuibărim în spatele tejghelei, într-un fotoliu cu ţesătura roasă… sperînd că a doua zi poate vom avea mai mult spor, mai mare chef, cine poate şti?

3 răspunsuri la „Magazinul de vise

  1. Pingback: Dor… « Andra’s Blog·

  2. Si eu sint mereu trista de sarbatori. Si n-ar trebui. Chiar n-ar trebui. Hai sa nu mai fim tristi! Avem, inca, atitea motive de bucurie: sintem in viata, sintem sanatosi, nu e razboi, avem unde sta, avem ce minca, avem ce spera de la viitor. Inca. „A doua zi ” ne apartine…INCA.
    Va pup,

  3. Am scris citeva cuvinte, doar citeva, e greu sa le scoti din suflet, unde le e locul, la Andra…

Lasă un răspuns

