Colosul Pavarotti şi timidul, fermecătorul Bono…

Revăd acum, mai mult ca altădată, cîteva înregistrări de pe YouTube care, consider eu, sunt paleative pentru starea, nu prea fericită, în care mă aflu de cîtva timp…

Între ele , acest „Ave Maria”, care, dincolo de mesajul lui adînc, mă amuză pentru atitudinea de şcolar timid a lui Bono, faţă către faţă cu acest colos care a fost Pavarotti…

Desigur, gîndul către mama mea, Maria…

Cu acest prilej, aş dori să mulţumesc în primul rînd elevilor mei şi absolvenţilor care şi-au sacrificat o preţioasă zi din vacanţa lor şi au fost alături de mine, fizic, la căpătîiul mamei mele…

Apoi celor cîţiva colegi ai mei, familiei dragi mie, Tana şi Nelu Onofrei, Vivianei Leonte, Marinelei Acsinte şi Violetei Băltuţă, Getei Corduneanu, Mihaelei Prăjinaru, Marinei Matei, care mi-au stat alături. Le mulţumesc pentru tot, pentru căldura lor, pentru mesaje, pentru încurajări!

De asemeni, le mulţumesc prietenilor noştri, Smaranda şi Sorin, lui Victor Pascariu şi Magdei, lui Mihai Platon, lui Lulu si Silviei… Lui Iulian Suhanea si Oliviei, parintilor lor. Desigur, vecinilor mamei şi rudelor noastre de la Humor.

Le mulţumesc celor care mi-au transmis condoleanţe şi celor ce mi-au fost alături pe blog… Ştefanei, lui Mihai şi lui Gigi, lui Andrei Chitic.

Dacă am omis pe cineva, rog de iertare…

Lasă un răspuns

