„Niciodată toamna…”

„Niciodată toamna nu fu mai frumoasă/Sufletului nostru bucuros de moarte.” (T. Arghezi)

Am simţit mirosul frunzelor moarte şi am înţeles… Niciodată toamna nu fu mai frumoasă…

Am căutat pe sub frunze, pe sub flori ofilite, prin văzduh…

Niciodată toamna nu fu mai frumoasă…

Am strîns miros de tămîie şi l-am respirat, am căutat alcătuirea văzduhului, am iubit, am pierdut, am risipit…

Niciodată toamna nu fu mai frumoasă…

Am înţeles zgomotele Firii am cotrobăit întunericul, am strîns din dinţi, am răsărit iarăşi. Niciodată toamna nu fu mai frumoasă…

Am ucis zgomotul din sălcii, am ascultat ţipătul şoimului…

Niciodată toamna nu fu mai frumoasă… ( Elena Agachi)

Lasă un răspuns

