Urme de paşi… (Ştefana Sava)

http://mihaisava.com/wordpress/?p=80&language=ro

Stiu ca nimic nu poate schimba tristetea voastra acum… Nimic din ce as putea sa spun eu, ori altii… Si stiu ca in vecinatatea bolii ori a mortii nu numai cel incercat e singur, dar si cei apropiati lui. Sintem singuri si neputinciosi. Si tare mici. Intr-una din noptile in care imi era mie foarte frica de moarte si de ce ne asteapta dincolo, Mihai mi-a spus o poveste. V-o spun si eu la rindul meu, caci mie mi-a facut tare bine s-o aud atunci…
“Un om, dupa ce moare, il intilneste pe Iisus , dincolo. Iar Iisus ii arata urmele vietii lui. Si omul vede, uimit, ca linga urmele sale se mai afla alte urme de pasi. Iisus ii spune ca acele urme sint ale Lui, si ca mereu a fost linga el. Dar la un moment dat, omul vede doar o urma de pasi si ii spune: Iisuse, atunci mi-a fost cel mai greu, si iata ca Tu atunci m-ai parasit. Iisus ii raspunde: Urma care o vezi este a pasilor mei, caci atunci te duceam in brate.”

PS. Povestea ta, Ştefana, e cit se poate de reală… Ieri seară, cînd mă aşteptam la ce e mai rău, am gasit-o sensibil mai bine… Dumezeu există, nu numai atunci cînd suntem în durere, există întotdeauna. Durerea e mai suportabilă cînd ştii că El e alături, că ne ia, uneori, în braţe… Cînd ne trimite cîte un pui de înger, sub forma prietenilor noştri…

Lasă un răspuns

