Fluturele negru

Am avut aseară…un vis. Este fraza cu care poţi să ajungi foarte uşor până în cel mai ascuns loc al imaginaţiei şi să faci să reiasă din tine temeri şi frustrări care astfel nu ar fi explicabile în viaţa reală. Aşa am visat şi eu într-o seară o imagine. Da, se pot visa şi imagini în care îţi transpui toate simţurile precum şi sentimentele.
Eram undeva, într-un loc, în locul din nimic…din senin a apărut o melodie, care mă chema şi mi-am văzut atunci coşmarul. Există momente în timpul visării în care realizezi de atunci “Asta e de rău!” Era noapte, era tristeţe şi durere, era Fluturele. Era cel despre care mi se spusese de mică că e vestitor de rele că dâra lăsată de drumul său era chiar mai muşcătoare decât însăşi arătarea. În mod ciudat mie mi s-a părut frumos atunci. Culoarea sa, de un negru catifelat părea presărată de praf. Mie îmi place praful, îmi aduce aminte de fiinţa muritoare, cum fiecare moment al vieţii este ca un fir de praf care se apleacă până şi în faţa celui mai uşor vânt. Şi atunci îmi amintesc că trebuie să-mi trăiesc firul de praf până la ultimul grăunte, cu plăcere. La fel îmi părea praful magic de pe aripile uriaşe ale fluturelui. Şi îmi imaginam câte vieţi omeneşti pierdute trăiesc acum ceva ce nu există, ca simple urme a existenţei vieţii pe pământ. Melodia era a lor, de aceea mă atrăgea atât, era o melodie a şoaptelor la fel de tăcută ca şi melodia atât de suavă si totuşi având atâta greutate…vocea timpului care suspină pentru fiecare trecător.
Picături…mă topeam sub greutatea vocilor, mă transformau. Căldură…Trezeşte-te! E timpul să te trezeşti! Chiar vrei să ajungi o umbră? Chiar vrei asta??
Andra

Dintr-o discuţie banală, s-a născut un titlu şi iată cel de-al treilea text sub acest titul, apărut aici. De fapt şi Leyla a scris unu, uite-l aici . Deci cei care vor să preia titlul şi să scrie versiunea lor de “fluturele negru” sunt bine veniţi, dar să daţi după ce postaţi un link. Mersi

Lasă un răspuns

